View Single Post
Old 21-08-2008, 20:20
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Mech@niC View Post
Jullie zijn allemaal zo dol op dat stofferen van de stoelen en het dashboard
en dat vind ik op zich wel een mooi iets,
maar ik vind het er niet echt realistisch uitzien, het is niet echt op
schaal (1:24)
Veel, om niet te zeggen alles, valt en staat met de manier waarop het aangebracht wordt. Dit is met hetzelfde gedaan, enneuh, 't is niet RazerInk, maar wel Ranger Ink.

Bovendien is het ook zo dat je door de foto's een erg vergrotend effect van de structuur 'kunt' krijgen. Dat gezegd zijnde, wat heet "op schaal"? Suède stof of alcantara of gewoon stof, wat zijn dat? Haartjes van 1mm, nog niet. Delen door 24 dan? Wat schiet er dan nog over? Juust, niks.

Bij Ranger Ink hangt het er vooral vanaf:
- hoe je het aanbrengt
- hoeveel je aanbrengt.

Ik ben natuurlijk wel benieuwd om eens te zien wat het spul van Scale Motorsport anders zou hebben dat het pigment poeder van Ranger Ink. Maar tot op vandaag heb ikzelf nog niks gezien dat me beter kan overtuigen dan het poeder waarmee ik zelf als eerste mee aan de slag ben gegaan, maar dat terzijde. Het is misschien niet "het beste" wat er bestaat, maar voor mij persoonlijk alleszins het meest geschikte.

Heb je het zelf al eens uitgeprobeerd, of iets gelijkaardigs? Kwestie dat we op de juiste manier kunnen vergelijken, want enkel afgaan op de internetfoto's doet de Ranger Ink onrecht aan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_120.jpg
Views:	1008
Size:	94.1 KB
ID:	11011  

Last edited by Guido; 21-08-2008 at 20:22.
Reply With Quote