View Single Post
Old 29-07-2008, 00:30
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Ge amuseert er u precies mee, met de 962C.
Wel eigenaardig om te horen dat "Deze werd dus verwijderd, maar zo'n grote had ik niet, wel een kleiner formaat met de juiste kraan erop". Op de meetings wordt altijd het tegenovergestelde beweerd.
Tja, wat wilt ge, hij was te groot geworden en Jef Snoeiberghs kon nog een stuk gebruiken.

Allé, dan maar terug naar de 962C zekers.

Vandaag weer een beetje verder gedaan aan mijne Porsche. Zowel de kuipstoel als het dashboard werden voorzien van een schapevelleke.
Na met wat Rangerinkpoeder te hebben rondgestrooid in natte verf, bekom je dit resultaat:
De kuipzetel:

Het dasboard:

Sommige onderdelen werden van hun kleurtje voorzien, de brandblusser staat al in het rood, het stuurtje werd zijdeglans-zwart gespoten, de remschijven light-gun-metal en de cockpit staat ook al te drogen (AS-12 Bare Metal Silver) en zoals je kan zien zijn de koplampen gespoten zoals de velgen.

Vooraleer ik de cockpit ging spuiten heb ik eens een dry-fit gedaan met chassis, cockpit en carrosserie. En wat bleek, eens de cockpit op het chassis gemonteerd, bleken de voorste pennetjes in de weg te staan. Ik kon de carrosserie iets opentrekken, maar niet ver genoeg, dus de voorste pennetjes zullen worden ingekort om alles mooi te laten passen. En toen viel me op dat ik aan het chassis nog iets was vergeten weg te werken, namelijk de 4 gaatjes die ter hoogte van de pennetjes staan. Die zal ik morgen of zo eerst moeten wegwerken alvorens ik het chassis kan spuiten.

Ook heb ik nog in de rapte een spuitsteun gemaakt voor dat extra spoilertje dat voor op de neus komt. Nu kan ik deze ook eens zijn kleurke gaan geven.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Porsche 962C Jägermeister  44.JPG
Views:	780
Size:	94.6 KB
ID:	10698   Click image for larger version

Name:	Porsche 962C Jägermeister  45.JPG
Views:	780
Size:	94.3 KB
ID:	10699   Click image for larger version

Name:	Porsche 962C Jägermeister  46.JPG
Views:	781
Size:	96.2 KB
ID:	10700   Click image for larger version

Name:	Porsche 962C Jägermeister  47.JPG
Views:	782
Size:	83.1 KB
ID:	10701   Click image for larger version

Name:	Porsche 962C Jägermeister  48.JPG
Views:	770
Size:	95.5 KB
ID:	10702  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 16-08-2008 at 21:45.
Reply With Quote