Deze kit is heel anders dan dat we gewend zijn van Tamiya. Ze is wel niet meer van de jongste, daar niet van, maar bij deze kit zitten de ramen en koplampkapjes gewoon meegegoten in de witte carrosserie.
Eén van de nadelen is dat er witte puntjes zichtbaar zijn. Langs binnenuit heb ik ze afgeknipt, maar verder blijven ze opvallen.
Tweede nadeel is hoe de body op het chassis wordt gemonteerd. In de flanken zijn 2 gaatjes voorzien waardoor men pennetjes moet steken om zo de carrosserie aan het chassis vast te maken.
Zo ziet het er langs de binnenkant uit:
De pennetjes heb ik vastgelijmd aan de carrosserie, later worden ze dan weggeplamuurd zodat ze niet meer opvallen. Daarom wordt de body op een andere manier aan het chassis bevestigd, maar wel door middel van die pennetjes.
Op volgende foto zie je links het boogje waarin men een rubbertje (zoals bij het bevestigen van de wielen) moest steken waardoor je dan dat pennetje moest steken om beide delen bijeen te houden.
Rechts zie je dat ik het boogje langs boven heb opengesneden zodat de uitstekende pennetjes die aan de binnenkant zijn te zien hier gewoon invallen. Zo kan ik later de carrosserie eventueel vastlijmen aan het chassis.