Quote:
Originally Posted by wilmai
Op de vragen of jij dat eens moet proberen voor bv Pinkpop aan de kassa kaarten uit te delen. Komt er zelf geen reactie. Zelf op verduidelijkingen komt geen reactie.
|
Als ik legale vrijkaarten heb, kan ik die gerust voor de kassa van Pinkpop uitdelen. Ik verwacht totaal geen problemen. Sterker nog.............je kunt zelfs je kaartje verkopen aan een of andere zwarthandelaar in de buurt van de kassa en binnen het afgezette gebied van het evenement. Die gast verkoopt dat dan weer door, illegaal maar ze gedogen het. Waarom? Gewoon rust in de tent houden. Ga je daar hard optreden met politie en dergelijke dan krijg je alleen maar relletjes en opstootjes.
Voor de zoveelste keer, legale vrijkaarten gratis uitdelen op de openbare weg in de buurt van een kassa? Er is niets mis mee. Een organisatie (of circuit) die daar iets tegen wil doen is fout bezig. Sterker nog, het is tegen de wet in en riekt naar discriminatie van bepaalde bezoekers.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|