Quote:
Originally Posted by 936lover
Erlijk gezegd geloof ik er niet veel van. Ik denk eerder in de richting van een ongelukkige vergissing(gravity) het kan altijd dat er in één van de bussen waarme ze de tank gevuld hebben water gezeten heeft. Indien een remnippel niet goed vastgedraaid is , kan er langs daar remolie druppelen ("water" in velg was geen water maar remolie). en wat is los voor die schroeven van de velg, deze mogen van BBS slechts heel licht aangetrokken worden. En wat weet die flik of deurwaarder daarvan ....
Als men de beelden op pitstop bekijkt ziet men op een bepaald ogenblik veel damp uit de onderdrukleiding komen . dit wijst eerder op een motor die het aan het begeven is (zuigerveren, pingelen of versleten). In al hun ijver van het team zijn ze misschien wat te ver gegaan met hun mapping. In dijon zaten ze daar ook al in te prutsen terwijl het bij mijn weten in een GT3 niet kan/mag.
Dit jaar jaar al 3 viper motors kapot ( vanthoor , a+ tweemaal)
Is er een link???
|
De 2 motoren van A+ hadden hetzelfde. Ze vertoonden beide een identieke breuk aan de 10de cilinder.
pitstop.tv