View Single Post
Old 27-03-2008, 22:19
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

We gaan weer verder met deze leukerd. Vandaag de correcte verf gevonden: TS-23 Light Blue van Tamiya.

Maar voor we met het spuiten kunnen beginnen, moeten we verder boetseren natuurlijk. Er zit serieus wat werk in het schuren. En als je dan alles glad hebt, blijkt dat er nog putjes inzitten, dus weer een laag putty erop. Nu ja, aangezien ik geen interieurwerken heb, kan ik daar mijn tijd in stoppen he. Dit keer moet ie perfect zijn, nog beter dan Luigi dus.

Tijdens de werken heb ik bovendien ook nog enkele verschillen ontdekt die aangepast zullen moeten worden. Zo zit er boven de wielkasten telkens een boordje die eraf moet. De fenders voorop moeten afgevlakt worden. En onderaan de wagen blijken de uitlaten (ja twee dus) op een andere plaats uit te komen...

Maar eerst de werken van vandaag:

- Schuren en schuren op de puttyplekken
- Afschuren van de boordjes
- Nieuwe putyylaag aanbrengen
- Plannen maken van hoe we de uitbreiding gaan doen: eerst styreenplaatjes aanbrengen denk ik...

Je ziet daar is nog werk aan he...

Ook de motor heb ik aangepakt. Niet te geloven maar die blijkt dus oranje te zijn. Het is eens wat anders...

Referentie:

Mijn werk onder het controlerend oog van de mini King...

Deze wagen is dus een eerbetoon aan de wagen van Nascarlegende Richard Petty die ooit met een gelijkaardige wagen reed. Hieronder een foto tijdens een race van hem...

Reply With Quote