Ik sluit mij ten volle aan bij het bovenstaande. Sinds ik hier vertoef, zijn mijn modellen stukken beter geworden. Je leert inderdaad aan een groter tempo bij. De vele tips en voorbeelden die voorbij komen zijn daarbij een stimulans. Je bepaalt daarentegen zelf of je een tip opvolgt, of je wat getoond wordt ook gaat uitproberen, of je een nieuwe werkwijze wil toepassen of juist niet. Daarbij moet je uitgaan van je eigen kunnen, talent en progressiemarge. En dat geldt niet alleen in deze club. Iemand die bvb schaakt, moet net dezelfde leerstappen volgen. Je motiveert elkaar ten volle.
Opnaaien is maar hoe je het bekijkt. Ik neem er vrede mee dat er betere bouwers zijn dan mij die veel gedetailleerder en perfecter te werk gaan als ik. Voor mij moet het leuk blijven en vooral moet ik tevreden zijn van wat ik bracht. De meerwaardes die je hier leert, dragen daartoe bij maar moeten haalbaar blijven. Als je modellen naar de (TUUUUT) helpt, dan zijn de tips voor jou persoon geen meerwaarde.
Grtzzzz
|