De vorderingen zijn er wat later dan gepland, maar ze zijn er. Ik heb de demper van de uitlaat voorzien van carbon.
Verder heb ik nog de ene kuip die nog decals nodig had, gedecalled. Ik had hier een probleempje mee...De kuip was eerder in het bouwproces dus gespoten en klaar om te decallen. Toen bleek dat er een naad (die geplamuurd was) weer gebarsten was. Ik had geen zin om die kuip WEERAL in de remolie te gooien dus heb ik de barst geplamuurd, bijgeschuurd en dan de plamuur geretoucheerd met de airbrush. Verf uit de spuitbus gedecanteerd en dus weer met de airbrush aangebracht. Gevolg is dat je nu niets meer van de barst terugziet!
Ook de onderkuip heeft zijn reclamedecals gehad.
Verder heb ik nog iets gedaan waarbij op wedstrijd schijnbaar extra 'punten' te verdienen zijn...Dit heb ik mede dankzij Guido vernomen. Alle kruisschroefjes die Tamiya meelevert voor, bv het blok in het frame te schroeven, heb 'vervangen' door PE onderdelen. De foto's zijn niet echt duidelijk, ik krijg het met mijn camera niet gefotografeerd. Ook op de achtervering heb ik de gewoon vlak meegegoten 'schroeven' vervangen door PE.
Op een volgende meeting zal ik hem meebregen en kan je het misschien beter zien.
Tot de volgende
Tom