View Single Post
Old 09-01-2008, 22:40
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Tijdens m'n trip naar Lissabon ben ik er vorige week in geslaagd om een SDkaartje te formateren op m'n fototoestel (Canon PowerShot A530).
Ik had er toen al meer dan 300 foto's mee genomen en heb direct na de formatatie niets meer gedaan met het bewuste SDkaartje. (heb me direct een ander geheugen kaartje gekocht in het "Dakar dorp").

Uiteraard zou ik doodgraag de foto's van op de geformateerde SD kaart terug willen. Ik heb al geprobeerd met verschillende (meestal free ware) programma's, de meesten vonden geen of 5 foto's (van meer dan 300 gemaakte foto's!) enkel "Card Recovery 3.6" vond al men foto's.

Maar als je de free versie gebruikt, dan plaats hij al de foto's in een map op je harde schijf, (met een effectieve bestands groote), maar met een rare extentie (bvb: "Temporary_File0001_JPG.~CR") die ervoor zorgt dat je de bestanden (de foto's) niet kan openen zolang je de registration key niet hebt van Card Recovery. En daar vragen ze 40$ voor...

Heeft er iemand ervaring met het probleem dat ik heb?
Of kent er iemand trukken om een registration key te bekomen?
Zijn er beteren programma's dan Card Recovery?

Of ...?

Alvast enorm bedankt op voorhand voor iedereen die me iets kan helpen!
Ik zal er is naar kijken. Laat iet weten via mail over welk programma het gaat. Misschien heb ik het wel.
Reply With Quote