Quote:
Originally Posted by Guido
De brandblusser bij de co-piloot en 2 elec.dozen zitten er te veel in. De velgen zien er wel (verdacht) realistisch uit. Mooi gedaan.
Ivm de vernis. Als je je niet 100% comfortabel voelt, doe het dan niet. Mijn vraag was niet bedoeld om je er toe aan te zetten, maar wel om je erop te wijzen dat áls je zou vernissen, je nog wat extra aandacht aan de decals zou moeten besteden. Wil je niet vernissen, dan is het wellicht prima zoals het nu is. 
|
Merci voor de tips, je moet verdomme op zoveel letten, ge ziet dat ik geen ervaring heb, ik zie daar allemaal over. Zoveel details om gade te slaan.
Zou het willen doen om de decals te beschermen, maar ik heb dit nooit eerder gedaan en voel me niet zeker. Zou enorm teleurgesteld zijn moest het niet lukken, omdat ik het al zo ver gebracht heb. Zitten wel nog fouten in mijn decalwerk maar toch, ik ben al redelijk fier.Is ook een vrij duur model uiteindelijk. Twee redenen om het toch maar niet te doen.
Daarom zou ik het eens willen proberen op een ander modelletje.
De keerzijde van mijn vrees is dat op termijn van het afstoffen de decals ook schade zullen ondervinden.
Groeten