Quote:
Originally Posted by Mark
Als ik forum dan produceer ik, behalve een hoop onzin in de vorm letters, ook nog een bak CO2. Hoeveel bomen moet ik planten om een jaartje klimaat-neutraal te kunnen Paddocken? Laptopje aan, lampje aan, radio aan, verwarming aan.........we Paddocken uiteraard comfortabel 
|
We kunnen zelfs de paddockserver klimaat-neutraal laten lopen:
Quote:
Websites kunnen hun CO2-uitstoot compenseren
Websites die begaan zijn met het milieu kunnen sinds vorige week hun CO2-uitstoot compenseren met het aanplanten van bomen. De site cleanbits.nl biedt dit voor gemiddeld twaalf euro per jaar aan. Deze prijs is gebaseerd op het gemiddelde stroomgebruik van een server en het gemiddelde aantal websites op een server.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/74198
|
Nee, aan deze gekte/hype doe ik ff niet mee
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|