View Single Post
Old 19-02-2007, 10:26
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Dat is een ingebouwde veiligheid op De Paddock; na een half uur kan je je post niet meer editen. Maar geen nood: stuur de juiste foto's naar mijn email-adres en ik zet ze voor jou weer online. (guy.golsteyn@telenet.be)
Dank je voor de uitleg, Guy. Ik had het inmiddels ook gezien en een mailtje gestuurd naar de "Administrator" en die heeft het netjes voor mij gecorrigeerd.

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Ik hoop dat we van alle volgende een thread op de werkbank terug mogen vinden?
Zeker weten. De 307 WRC is er al te vinden. Binnenkort zal ik de Mitsubishi Lancer EVO VII met Studio 27 Transkit voor de Lancer WRC 2005 (Deutschland versie) ook gaan posten.

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Een wagen waarvan de deuren open kunnen, dat heeft toch wel iets he. Denk dat ik dat de komende maanden (wel in 2007 dus) eens ge uitproberen. Eerst eens zo'n transkitje zien te bemachten in Jabbeke
Bij deze Subaru is geen transkit gebruikt hoor. Gewoon een kwestie van de deuren uitzagen. Kijk hier maar eens voor foto's daarvan: http://photos.keepturningleft.com/th...ls.php?album=6

Nog een opmerking over de achtervleugel: ik heb nog een Impreza liggen en daarbij ga ik dit zeker wel doen

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote