Wat de foto's zelf betreft : lees de
instructies ivm de grootte van foto's op ons forum eens aub. Ze mogen namelijk maximum een resolutie van 800x600 hebben. Gelieve ze dan ook aan te passen.
Wat het model betreft : mooi gemaakt, vooral de openstaande deuren zijn een meerwaarde.
Ik hoop echter dat je ook tegen (opbouwende) kritiek kan? Keerzijde van de open-deur-medaille is dat je het interieur niet voldoende gedetailleerd hebt, want de openstaande deuren nodigen uit om een kijkje binnenin te nemen natuurlijk. Ik zie er wel heel wat CF-decals, maar tegelijkertijd zie ik ook de door Tamiya op de decals voorgedrukte schakelaars staan, en dat is toch niet echt wat je van zo'n ombouw verwacht. Ook de achterspoiler had een CF-behandeling verdiend, want als je het interieur bekleedt met CF, verdient de achterspoiler die nog veel beter zichtbaar is zeker een CF-behandeling.
"De beste stuurlui staan aan de wal" zal je nu wel denken, "dat hij het zelf eerst eens probeert!" Welnu, het toeval wil dat ik dat inderdaad gedaan heb, dus ik weet waarover ik spreek
Ten bewijze enkele foto's van mijn Scooby :