View Single Post
Old 13-01-2007, 17:27
rallybiet rallybiet is offline
De Paddock Rookie

Ik begin het beu te worden dat er mensen zijn die Freddy's cappaciteiten in het twijfel trekken. En wat Loomans gedaan heeft blijft schandalig. Een top piloot zo door het slijk halen vind ik maar klein zierig. En dat Freddy zogezegd niet aan een auto kan sleutelen gelooft toch niemand. Of is iedereen vergeten dat hij de beste wrc heeft op punt gesteld nml de Corola Wrc. De Corola is tot nu toe de meest succesvolle wrc die er bestaan heeft. Vraag maar aan Pieter Tsjoen. Of aan Eugene Donnely 3 jaar na elkaar Iers Tarmac kampion van Ierland. En daar reed hij met de oudste wrc van het veld en klopte toch alle wrc's van bouwjaar 2002, 2003, 2004, 2005 en 2006.
En blijkbaar herinnerd er zich niemand wat Carlos Sainz zei na het vertrek van Freddy naar Mitsubischi. Dat het een heel groot verlies was voor Toyota.
Als we de eerste week van Freddy in Dakar bekijken hefft hij het voortreffelijk gedaan. Voor zijn motor problemen gisteren stond hij wel 14de algemeen terwijl bijna alle top piloten nog in wedstrijd zijn. En ja nu is hij terug gevallen.
Maar zo een prestatie heeft loomans toch nog nooit gedaan in een veld met zoveel top teams.
We zouden fier moeten zijn op Freddy voor wat hij al gepresteerd heeft!!!!
Ik ben het alvast en blijf Freddy steunen in zijn autosport carriere!!!!!!!!!!!!!!!
Go Freddy Go
Reply With Quote