Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
Marc: Ik vrees dat je m'n post niet begreep. M'n post sloeg op de DBR9 van AutoArt in Le Mans uitvoering van Kox/Lamy/Enge. ( Waarvan een paar posts eerder een paar foto's stonden.) Voor zover ik weet was 2005 het eerste jaar dat de DBR9 Le Mans reed.
|
Sennake, ik heb even langer gedacht dan dat m'n neus lang is

, en ik snap nu wat je bedoelt. Je spreekt niet over de DBR9, maar over de Bentley Le Mans EXP Speed 8 versie 2002/2003. Ik kan je zeggen dat ik de 2003 ( closed body kit) al een jaartje in m'n bezit heb. De 2002-versie heb ik intussen 25 maanden (!) geleden besteld, maar nog steeds niet gekregen. Omdat ik ze niet kreeg, heb ik de 2003-versie maar gekocht, hoewel ik ze niet zo mooi vond/vind. De kap van de 2002 is veel boller, achterspoiler is mooier,...
Maar om de tweede verjaardag te vieren van m'n bestelling, heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken. Omdat ik nu wel eens m'n voorschot wou terug hebben van de winkel die ik bestelde ( commentaar was steeds: "Kom binnen een paar maanden eens terug, en als ze binnenkomt, zal ik je wel bellen"). Ik m'n stoute schoenen aangetrokken en een mail gestuurd naar AutoArt zelf, met de vraag of de auto ooit bestaan heeft of als ze uitverkocht is. Bleek dus dat de productie van de wagen nog niet begonnen is. ( Ondanks een bestelling van twee jaar terug ...

) Het leuke nieuws was dat de auto 'Soon available' is :
AA-Collection Dit is trouwens de officiele site van de verdeler van AutoArt.
Het is dus nog steeds afwachten hoe binnenkort 'soon' is... Ik heb trouwens nog minder leuk nieuws: De body van deze is ook sealed, en niet te openen...
Ik ben blij dat ik niet alleen ben om te wachten op AutoArt-modellen.