Hmmm, niet te vlug wanhopen... Soms kan het ook anders hoor.
Had op (effe kijken) 07 november 2005 twee items gekocht bij Silvester in HongKong. Nadat ik al eerder een goeie deal met deze kerel had gehad, waagde ik het er nog eens op. Ik wist dat de twee kits een maand of 2 onderweg zouden zijn (insured surface mail). Na lang wachten en ook wat wanhoop zijn beide items deze week binnen gekomen. Precies 5 maanden na aankoop...
De Hongkongse en Belgische post waren dus serieus "in retard". Ik had die kerel al gevraagd hoe het zat en hij is navraag gaan doen in HongKong. Zij deden navraag in België want plots kreeg ik (vorige week) een dringende en aangetekende brief met de navraag of ik het pakket met nummer ... al gekregen had. Niet dus en alles opgeschreven en teruggestuurd. Een week later was de postbode er, met excuses...
Soms is het dus buiten de wil van die mensen om. Maar dat van jou klinkt niet erg zuiver natuurlijk. Zeker als ze niks laten horen.
Mijn andere HongKong-connectie waarvan ik ook al een half jaar wacht op 6 items laat daarentegen nog steeds iets van zich horen. De laatste reactie (twee weken geleden) was dat de dozen in Canada zouden zitten. Hij zou nieuwe items versturen... Ik heb hem wijsgemaakt dat ik bereid was extra kosten te doen als hij het by airmail zou versturen ipv surface... Je weet nooit dat hij het doet he?? Natuurlijk zouden die extra kosten pas achteraf bijbetaald worden als alles binnen is. Word ook nog steeds vervolgd...
|