View Single Post
Old 18-03-2006, 04:11
Dethor's Avatar
Dethor Dethor is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Steven
Voor je iemand aanvalt , zou je beter even goed lezen, ik had het dus over de DECALS

Greetz
Ik denk dat het nummer posts er niet toe doet....is eerder een armoede argument. Ik werk al jaren met zowel Jemmpy als CB-com...voornamelijk voor vrienden die een model willen hebben.
Eerlijk gezegd heb ik maar een enkele keer bij CB-COM meegemaakt dat wit niet puur wit was. Bovendien zijn sommige decals opzettelijk in 'racing white' (gelig wit) in plaats van 'pure white' (puur wit) gemaakt.
Bovendien had ik wel goed gelezen, maar dan zou je ook moeten weten dat binnen modellen een afdruk wordt begrepen als zijnde een negatief van een model of het gevolg van een negatief (oftewel het uiteindelijke resultaat). Als het gaat over decals wordt meestal gepraat over een decal PRINT.
Ik ga hier niet verder op in wat dan wordt het een off-topic discussie.

Wat betreft de modellen van CB-COM die hebben wat meer werk nodig, maar ik denk niet dat het daardoor slechtere modellen zijn. Slechte modellen zijn in mijn ogen zo'n prullerlij als Heller en sommige Revell modellen, die totaal afwerking/details missen. Het voordeel met harsmodellen is dat (ondanks minimale afwerking) dat je er alle richtingen mee uit kan...je kan verder door zelf stukken uit kunsthars te maken of plamuur te gebruiken.