Ik heb hem ook sinds gisteren, meteen in de Pro Carreer begonnen bij de "Open Wheels".
Eerst moest ik karting gaan rijden, dat rijgedrag viel me wel wat tegen. Maar stuurde toch heel moeilijk. Maar niveau lag veel te laag, dus alles gewonnen

Nu bezig in FFord, dat rijdt al plezanter als de karts vind ik. Soms best wel oppassen om niet te spinnen door te snel op het gas te gaan, of te laat te remmen.
Normaal kunt ge weer kiezen voor simulation of pro simulation, wsl rijdt ik nog op simulation gewoon. Eerst zo het spel wat leren kennen, dan overschakelen en zien wat dat geeft.
Voor niveau zou ge er ook twee kunnen kiezen, dat zou ik best wel eens veranderen, want tegenstand heb ik nog niet veel gezien. Zelfs een keer spinnen in een 3lap race is meestal niet voldoende om me van de overwinning te houden.
Dat grasmachien ben ik (gelukkig) nog niet tegengekomen.
't Is wel zo dat ge eerst wel world tour of één van de pro careers moet rijden, voor ge die kampioenschappen met bijhorende circuits unlocked, anders kunt ge in free race amper iets rijden. Precies dat ge weer niet zomaar met elke wagen op elk circuit kunt rijden, hopelijk hebben ze Spa in veel kampioenschappen inzitten dus.
Wat me wel opvalt, is dat ge dit spel niet zo snel hebt uitgespeeld als DTM2. Mss dat die World Tour weer wel redelijk snel gaat, maar de pro carreers zijn lange kampioenschappen met telkens practice, qualificatie en een race (aantal ronden kunt ge instellen).
't Lijkt me voorlopig zeker geen misse koop, maar om een echt oordeel te vellen, ga ik toch nog enkele uren mogen racen.