Quote:
Originally Posted by gulfclk
Al jaren aan modelbouw gedaan, maar met een kleine spruit erbij heb ik mijn bouwdozen moeten opbergen.
|
Oei, een kind verandert je leven, zeggen ze... Maar ik vind dat je daarin niet mag overdrijven. Hier loopt een kleine van twee jaar rond. Dat manneke heeft er alleen voor gezorgd dat ik wat minder tijd voor heb, maar helemaal stoppen? NO WAY !! Heb ik zelfs niet gedaan toen ik huwde... Maar okey, ik begrijp je wel natuurlijk, want je moet ook wat tijd in je kleine steken...
Hier heb ik trouwens geluk dat ons kereltje ook al gek is op "crossauto's" en dat hij dus met veel aandacht naast me zit mee te volgen wat ik doe. Of hij komt iedere 5 minuten langs met "papa doen?"
Quote:
Originally Posted by gulfclk
Als ik plaats vind en die kleine vingertjes kan blijven ontlopen!
|
Misschien alles wat extra hoog plaatsen of een brede tafel gebruiken waar de kleine net niet aan kan? Ik heb dat ook moeten uitvissen hoor. Maar ik heb weer een groot geluk: het is zo'n braaf manneke, die houdt zijn vigertjes thuis en raakt niks aan. Nu maar hopen dat het zo blijft. En vooral: steeds je voorzorgen nemen...
Succes met je bouwproject !!