View Single Post
  #12  
Old 20-01-2006, 21:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Wat dingetjes die me opvielen:

* Het sportreglement is in 2006 eerder verschenen dan in 2005!!! Publicatie in 2006 op 16-01, in 2005 was dat 24-01. Zoiets verwacht je niet

* Inschrijvingsgeld is maar met 0.3% verhoogd, dat is minder dan de inflatie.......het is dus eigenlijk goedkoper geworden. De termijnen dat er kortingen worden gegeven is ook langer.Alweer een pluspunt, alleen is het bedrag dat je via de "kortingsprocenten" moet betalen minder dan de absolute bedragen. Die gedachte volg ik ff niet........

* Er is een "ouwe knarren trofee" in het leven geroepen. Hmmm, sorry, in nette woorden noemen we dat de Mediagroep Van Dyck Belcar Gentlemen Challenge Voor scheurders die geboren zijn 1951 of nog vroeger. Tja, dat gaat Kuismanen met twee vingers in de neus winnen

*Afgelopen jaar hebben we eens een discussie gehad op De Paddock over de startnummers en de bijbehorende kleurtjes. Dat hebben ze dan mooi aangepast:
Quote:
18.3.5 Volgende kleurencodes worden aan de respectievelijke klassen
�� Klasse 1 zwarte achtergrond met witte letters
�� Klasse 2 witte achtergrond met zwarte letters
�� Klasse 3 rode achtergrond met witte letters
�� Klasse 4 witte achtergrond met rode letters
* Twee setjes banden per meeting. Dat is bevordelijk om de tijden per klasse naar elkaar toe te brengen

* Ballastsysteem voor de nummers 1, 2 en 3 per klasse per wedstrijd. Dat kan de spanning erin houden. Als het voor FIA GT / WTCC kan werken dan moet dat bij de Belcar Original ook lukken

Tja, maar er is één ding dat ik werkelijk niet snap en dat is het gesteggel met de nieuwe klasse FIA GT3. Bij de FIA is dat maar één klasse...........waarom moet dat dan bij de Belcar onderverdeeld worden in twee klassen? Ook nog eens de verkeerde klassen overigens mijn eigenwijze inziens

In 2006 zullen die wagens bij het FIA GT3 kampioenschap zo goed als allemaal even snel zijn. Of het nu een joekel van een AM DBRS9, Dodge Viper is of een kleine Lotus Exige is. Ratel en FIA gaan goochelen met gewichten en dan komt dat allemaal goed. Het is ze ook gelukt met de MC12 in de GT1-categorie.

Met een dergelijk reglement zullen we we weinig FIA GT3 wagens aan het werk zien. Als ze dan meedoen rijden ze voor spek en bonen mee.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote