View Single Post
Old 04-12-2005, 01:17
Desmodromic2001 Desmodromic2001 is offline
De Paddock Rookie

Loeten, ik wil je niet ontgoochelen, maar die naam Darren Wong zegt me iets, en jammer genoeg zegt het me niets goed. Pakket in Frankrijk???? Straks zegt die chinees nog dat je pakket bij de Sint in Spanje ligt. En ja, ze reageren op bijna elke mail, met een bijna standaard uitvlucht. En ja, ook ik heb te horen gekregen dat er iets was met de waarde die niet goed ingevuld was... Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je zuurverdiende kits krijgt. Kun je me even de exacte gegevens (naam adres van de man die je hebt betaald... kortom alles wat je hebt) Dan kan ik alvast uitzoeken of het over dezelfde persoon gaat, vroeger gekend als heiheihei999,45lee46rossi...

Indien het voor U slecht afloopt, en het betreft dezelfde man, kunnen we misschien proberen ons geld terug te krijgen (ik heb betaald met paypal, dus dat valt al te bewijzen, tevens heb ik bewijs dat het bewuste pakket Belgie nooit heeft bereikt) Sterkte, en laat er vooral je slaap niet voor, het gaat slechts om een hoopje plastic !
Reply With Quote