View Single Post
Old 03-12-2005, 13:21
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Als je inderdaad gaat procentueel kijken (3 op 15) is hoog, maar van die 3 is er één echt mijn fout (Spaanse tekst, dus ik moest beter weten).Die Belg met zijn dure verzendingskosten kan ik nog een beetje aanvaarden. Die man deed de moeite om me op te bellen en alles uit te leggen. Dus dan neem ik het er ook bij. Maar das goed voor ene keer. Je leert telkens bij dus. Als je het echt correct wil spelen, dan is het 1 op 15 en dat is... 6.66% Maar das relatief, want ik heb nog niet zoveel contacten gehad he. Stel dat ik hier mijn eerste week al mijn commentaar neerzette, dan was het 50% want de tweede persoon waar ik kocht was direct dien Hongkonger...

De Amerikanen zijn idd de meest eerlijke in de bende. Nog nooit problemen gehad, geen hoge kosten in de verzending en geen last van extra kosten. Telkens waren de goederen er binnen de twee weken.

Wat de invoerkosten betreft, heb ik idd vooral geluk gekend. Misschien dat ik er wel eens tegen waai, maar dat neem ik er dan maar eens bij he. Als je zovaak telkens maar de helft van de winkelwaarde aan uw kit moet betalen, dan kun je dit als reserve zien... Maar ikzelf ben ook al van mening dat ik liever niet van te ver meer invoer. Ook al omdat ik ermee inzit dat de producten "verdwijnen". Ik denk trouwens absoluut niet dat ik "onzichtbaar" of zo ben hoor. Ik had er gewoon niet bij stilgestaan. Waarop baseren ze hun "boetes" trouwens??

Onze man uit 0HongKong (Chinees of Japanner) hoorde ik sindsdien al enkele keren. Er zijn trouwens heel wat mensen die WEL nadien hun goederen nog kregen. Het kan dus best wel dat er problemen waren. Onlangs mailde ik hem nog om info en hij bleef reageren. Iemand die van slechte wil is, verdwijnt toch gewoon?? Voorlopig krijgt hij het voordeel van de twijfel. Het is trouwens niet via surface mail bij hem, maar wel airmail. Normaal moet alles deze week binnen zijn...

Tot slot nog dit: je kan altijd geduveld worden. Ik verkocht enkele weken geleden een olielamp op yezzz. De man van de vrouw kwam het ophalen (vrachtwagenchauffeur). Ik had het netjes in een doek gewikkeld ter bescherming. Hijzelf knalde het in een doos en die doos vloog in zijn slaapkabine. Thuisgekomen bleek er een barst in te zitten en mocht IK me verantwoorden... De foto's waren mijn enige bewijs: er was niks te zien. Toch kreeg ik geen positieve feedback... Tja...

Wil je gewoon dat alles correct is, blijf dan vooral dromen. Want zelfs in een winkel kun je pech hebben...

Last edited by Loeten; 03-12-2005 at 13:30.
Reply With Quote