Even wat bijkomende info geven. Als ik streng 'lijk' dan is het omdat ik het ook 'ben'.

Vooral voor mezelf dan, maar ik denk dat de meesten meer hebben aan een strenge maar opbouwende blik en commentaar, dan aan enkel 'sjiek gedaan, fantastisch, enz.' Die moeten er ook zijn natuurlijk en horen er zeker bij!
Wat de meerdere auto's per rally betreft. Natuurlijk gebeurt dit, en het wel vaker dan we zouden denken, dat er 2 rally auto's vlak bij elkaar rijden. Begrijp me dus niet verkeerd. Wat ik wilde zeggen is dat het niet kan dat "deze 2 specifieke" auto's na elkaar rijden. Maar als er gepost word
Quote:
Tis de eerste keer dat ik dit probeer en nu zou ik eens willen weten wat jullie hiervan denken ook tips,tricks en voorbeelden om het geheel realistischer te laten lijken zijn welkom.
|
dan bekommertarieer ik alles wat niet realistisch is, met de bedoeling iets bij te dragen en niet om af te breken - maar dat was wel duidelijk denk ik

. Let wel, het zijn leuke foto's daar niet van, maar voor mijn "strenge blik" ook niet meer dan dat.
Wat de dikke antennes betreft op de Subaru op mijn site. Dat is een model dat ik voor een klant gebouwd heb en zij specifieerde duidelijk dat de antennes niet moesten verbeterd worden. Dan niet natuurlijk he.

Klant is koning, maar voor mezelf zou ik ze er nooit opzetten.