Quote:
Originally Posted by jeep
Maar vanaf dan is het bergaf met je gegaan, eerst met grote blabla verkochtigen wij hebben een grootte sponsor die ook in de F1 zit en wacht maar tot volgend seizoen. Heb van deze grote sponsor niet veel gezien buiten enkele kleine stickers. Dan met veel blabla het Forum verlaten en dan kom je hier terug onder chauffeur. Echt populeir maak je je hier niet door. En over het programme boekje (krant) ik denk dat je perfect 80% van de inhoud al 3 weken op voorhand kan schrijven. Mist enkele kleine aanpassingen de laatste 70u heb je een up to date programme boekje.
|
Ik dacht dat het hier over Belcar en Publiek ging

. Als iedereen begint te spuwen mag ik toch tekst en uitleg geven dacht ik. AMD was en is nog altijd mijn sponsor. Ik zie niet in wat daar mis mee is en was. Doen voor mij TC - 25H Fun Cup en 24H Zolder - wat is voor jou dan groot, veel stickers misschien? Het feit dat iemand terug komt is misschien omdat hij een toffe bende mist, of omdat hij zelf heeft ingezien dat hij ook niet altijd 100% juist was. Over het krantje ga ik niet uitwijden, anders krijg ik Huudo terug op mijn dak

, maar dat hebben we geprobeert en dat lukte niet echt. Het ging dan te veel over wat reeds gedaan was en niet wat tijdens de 24H zelf gebeurde.
Dries