View Single Post
Old 13-09-2005, 18:01
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Ik dacht dat een GRATIS programmaboekje tot de uitrusting van het publiek behoorde, en ja hoor Huudo, ik ben dit jaar al meer toeschouwer geweest dan piloot Mini kon me tot hiertoe eigenlijk wel best bekoren - Belcar in Spa ook. Van de racefans geen bal aantrekt? TC Clio vergeten? Gratis website voor de TC? - Jullie kaartjes voor Depaddock? - gratis nieuwsletter voor iedereen. Kan je mij eens zeggen wanneer jullie tevreden zijn als iemand iets doet?
Wat jij met je programmaboekjes op Zolder aanvangt, maakt mij "in deze thread" niks uit. De aandachtige lezer weet ondertussen dat het over jou BRI gaat en al de inspanningen die ge wel niet doet voor de autosport en de fans. 't heeft lang geduurd, maar in iedere thread die er gevoerd wordt aangaande de Belgische circuitsport, zal iedereen het maar weer eens geweten hebben.

Het feit dat het geen succes is en dat je er de broek bijna aan scheurt, zou misschien tot nadenken moeten stemmen of hetgeen geboden wordt wel datgene is waar de klanten van wakker liggen. In oudere threads heb ik ook al aangegeven (en je gaf met toen gelijk) dat je misschien eens met een kleine marktstudie zou kunnen beginnen, ipv er maar op los te werken en dan komen jammeren dat de klanten uw product niet willen en diezelfde potentiële klanten/fans komt bestoken met vragen over "wanneer gaan jullie nu eens wel tevreden zijn".

Maar dat is weer

De reden waarom ik zeg dat je je er geen bal van aantrekt is omdat deze thread niet gaat over "waarmee kan je racefans paaien" - hiermee refererend naar jou TC site, Newsletter, kaartjes en nog van dat lekker meer - maar wel over wat zouden racefans evt willen verandert/vernieuwd zien in de Belcar. Alles wat je tot hiertoe gepost hebt is een verheerlijking van het BRI werk en compleet naast de kwestie. Dáárom zeg ik dat ge maar weinig respect toont en er u geen bal van aantrekt.
Reply With Quote