Quote:
Originally Posted by Mario
Een idee dat zomaar in me opkomt, onder het motto als het publiek niet naar de races komt, breng je de races naar het publiek :
Kan er per seizoen geen stadsrace gereden worden ? Ik herinner me in '87 of '88 nog een race rond het Atomium, het Amerikaans theater enz., die buurt. Daar was toen redelijk veel volk (maar 't was geloof ik wel gratis). Qua infrastructuur zal dat wel de nodige problemen opleveren en misschien moeten de reglementen dan ook worden aangepast en of het wettelijk allemaal nog mogelijk is, weet ik ook niet.
Misschien moet zo'n race ook kaderen in een grootsere opzet, bijvoorbeeld tijdens een dag waarop er de hele tijd allerhande evenementen zijn ?
De circuiteigenaars zullen er in eerste instantie misschien ook wel niet zo blij mee zijn, maar mogelijkerwijs bereik je zo een nieuw publiek dat na een kennismaking dan ook naar de circuits komt.
Kweeni.
|
Het idee op zich is leuk, fantastisch zelfs. Maar om dat georganiseerd te krijgen dat is zoals je aanhaald, praktisch niet te doen.