Quote:
Originally Posted by jan
Op de keper beschouwd is er op 35 jaar tijd dus niets veranderd in het Belgische Toerwagen/GT racerijwereldje, alleen zijn de eltiaire Brusselaars/Walen van destijds vervangen door elitaire Vlamingen. Jammer 
|
Helemaal mee eens.
@Scapa,
Dus moeten we de Belcar dan niet met het eerste klassevoetbal vergelijken, maar met provinciaal voetbal (lees amateurs die zich komen amuseren), waar er voor elke match ook maar een 100-tal mensen (de die-hards) komen opdagen? Indien dat het geval zou zijn, dan zou ik toch willen zeggen aan de betrokkenen, om zich wat minder elitair op te stellen en de echte geïnteresseerde wat meer toegangkelijkheid te bieden - zoals dat bij het provinciale voetbal ook gaat. Daar kan je na de match gewoon pinten gaan pakken met de sjotters.
@Chauffeur,
Dat je geen toeschouwer bent, blijkt wel overduidelijk uit het feit dat ge er gewoon uw botten eraan veegt hier. De mooie komen uithangen "Huudo je hebt gelijk en blablabla" omdat het moet gaan over de racefan hier en een uurtje later gaat het weer flink over "ons boekske, en het is zo moeilijk".
Het interesseert mij niet 
. Het geeft wel blijk dat je dus gewoon deeluitmaakt van het clubje dat zich van de racefans geen bal van aantrekt.
En zo weet ik ook weer ineens waarom ik dit jaar niet meer ben gaan kijken...