Een goed programmaboek maken is niet zo eenvoudig. Wij hebben getracht ( ook vorig jaar) dit te doen dmv het krantje. Wij hadden 72 uur om dit te maken wil je de info brengen die zich afspeelt op het moment. Je kan natuurlijk ook zaken schrijven die eerder op het seizoen plaats vonden, maar dat wilden we niet. Naast het feit dat onze PC's crachten na 40 uur werk ( waardoor we serieuse vertragingen opliepen) was er ook het feit dat wij voor deze krant over geen echte redacteurs beschikken. Ik moet dus niemand met de vinger wijzen, IK heb alle teksten geschreven, inclusief de nodige fouten. Het is nu zo, we gaan er onze lessen uit trekken, zeker omdat er anderen zijn die het ook graag zouden doen en het waarschijnlijk beter kunnen. 20 pagina's A3 vullen met last minute info was waarschijnlijk iets te veel van het goede, ook al blijf ik erbij dat dit de enige manier is om de teams in de kijker te zetten. Wat niet wegneemt dat er geen fouten mogen instaan, maar ja, ik ben ook geen schrijver, en, zelfs al betaal je iemand, wie wil er nu 72 uren aan 1 stuk zitten werken?
We zullen wel zien voor 2006, maar ik vrees er eigenlijk wel een beetje voor. Van woensdag 10H tot donderdag 17.00, dat is de tijd die je krijgt om zoiets te maken. Het gaat, maar de groep die we hebben is te klein en daar knelt het. Wou jullie dit toch ook even meegeven. Het zou een luxe zijn mocht je iets kunnen maken dat weken op voorhand kan verdeeld worden naar het grote publiek om zo extra reclame te maken, maar dan klopt van de inhoud geen bal. Stel je voor hoe een deelnemerslijst er zou uitzien als je deze 10 dagen voor een race al drukt
Voor de rest wat betreft het krantje editie 2005 - het was niet goed, punt andere lijn.
De commentaar op Pitstop TV valt nog mee, ze sleuren er daar anderen wel serieus door.
Wat betreft de verdere promotie voor het publiek en de Belcar, met de beste wil van de wereld, maar ik zou het echt niet weten wat te doen om meer publiek te trekken, er zijn zoveel mogelijkheden, maar welke is de goede?