Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
...
Een tweede bedenking die ik me maak, tot voor enkele maanden kon je op dit forum lezen dat de BELCAR bij de top in Europa zit qua formule. Wat is er veranderd, waardoor gans het wereldje op z'n staat? ( Ben een weekje weggeweest en bijna lijkt het erop dat het Belcar-kampioenschap om zeep is) De oproep dat er een DBR9 komt, of dat de Vipers op stal gaan gezet worden voor C5R en zo? Laat die wagens/kampioenschappen/podiums/klasses/... toch zoals het is. Iedereen begint een beetje duidelijkheid te zien in de kampioenschappen. Ok hier en daar moet er misschien een lichtkrantje geplaatst worden, een schermke langs het circuit kan ook geen kwaad ( Noem me trouwens 1 voetbal-stadium in België waar er zo'n scherm hangt? Tijdens de rust kan je de fases in het beste geval nog eens bekijken), misschien een radio-zenderke die kan ontvangen via de o-zo goed verkopende MP3-spelertjes. Maar laat alles zoals het is. Een team die geld heeft om goeie auto te kopen, zal dat uiteindelijk wel doen. Maar verplicht niemand om op de tippen van z'n tenen te lopen, en zo te vallen...
Anthony
|
Er is niets wezenlijks aan de hand. Er is een gesprek onder racefans aan de gang waarin iedereen zo'n beetje zijn idee kan formuleren of hij/zij vind of er iets zou moeten veranderd worden. Sommige zijn voor verandering/vernieuwing, andere houden het liever bij het oude. Tenminste, voor het overgrote deel van de gespreksdeelnemers is dit gesprek aan de gang.