View Single Post
Old 13-09-2005, 00:19
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Goe bezig hier mannen. Gefeliciteerd!!

Wat ernaar uitzag als een thread waar de man of vrouw die aan de draad staat, suggesties kon doen over hoe hij of zij graag de Belcar zou willen zien evolueren, ontaard weer in een partijtje, ik heb gereden, de sponsors, de vips, ik sta aan de draad dus ik weet het, ik sta op post, dus ze kunnen mij allemaal wat en nog van dat soort bullshit meer.

Zoals ik reeds eerder aangaf: Als doordeweekse autosportliefhebber, interesseert het me geen bal wat de VIPS, de organisatoren, de marshalls en de teams denken of vinden. Ik beslis wel of ik wil komen of niet en of de format me aanstaat of niet.

Als je de F1 neemt, waar alles draait om de bezoeker. Wel die bezoekers hebben het massaal laten afweten en er word flink over nagedacht om de F1 niet meer te organiseren in Spa. Zal het in de Belcar ook zo'n vaart lopen? Natuurlijk niet. De Belcar zal wel rustig blijven verder bestaan, met of zonder tevreden fans.

Wat het uren in de file staan betreft, ga maar eens naar Anderlecht, Standard of Sint-Truiden naar de voetbal. Als je niet tijdig vertrekt bij topmatchen (lees 17.00 voor een match die om 20.00 begint), sta je ook uren in de file. Waarom doen ze dat daar wel, omdat ze 2 "sprintkoersen" te zien krijgen van 45 min. Soms saai, soms razend spannend. En een kampioenschap dat idiotensimpel is, met eenvoudige regels en met op het einde van de rit 1 winnaar die kampioen is, en geen 6 of 7.

Maar goed, da's mijn idee. Er zijn verschillende formats van kampioenschap mogelijk, waarin combinaties mogelijk zijn waardoor iedereen een beetje bedient wordt op zijn wenken. In het voetbal is er ook de reguliere kompetitie en wordt er door dezelfde teams voor de Beker gespeeld. Soortgelijke combinaties zouden ook mogelijk kunnen zijn in de racerij. Een endurance serie, met daarnaast een sprinterskampioenschap waaraan dezelfde teams deelnemen.

Als racefan zou ik graag hebben dat de discussie zich weer naar het niveau trekt van voorstellen, suggesties, bedenkingen. De slotsom onder ons zou inderdaad ook kunnen zijn dat er niets moet gewijzigd worden, maar laat aub de discussies over VIPs, tenten, draad, organisatoren enz achterwege in deze thread.

Dank u.
Reply With Quote