Quote:
Originally Posted by Chauffeur
4) Wij moeten hier niet van leven, het is onze job niet, ik doe dit gewoon liever dan sponsors zoeken, en!! ik heb gereden. Wij doen iets, steken er veel tijd in, net zoals het krantje trouwens, sometimes you win, sometimes you lose.
|
Ik kan geen Victor Deconinck op de deelnemerslijst van de 24 uur 2005 ontdekken

Wel die andere medewerker van Transporama........ Maak je het zelf wereldkundig of moet ik het doen?
Afbraakpolitiek? Dit is een forum..........dus al je iets schrijft mag een ander daar toch op reageren? Dat kan positief of negatief zijn. Als je geen reacties wilt oproepen moet je ook niets schrijven............volgens mij werkt het spelletje forum vrij simpel
Nu jij toch over het krantje begint. Mijn inziens een goed idee...........dat iemand daarmee de intentie heeft om centen te verdienen zal mij een zorg zijn. Als fan kan ik het wel waarderen maar ik ben dit jaar helaas na 3 artikels gestopt met lezen. De reden? De ontelbare hoeveelheid taalfouten, zoiets wekt bij mij (ik weet het, ik val onder de categorie azijn-pissers

) irritatie op. Ben wel niet de enigste

Lees de thread "taalverkrachters" maar eens op het forum van Baert.
Tijdsdruk? Geen excuus.............dat je feiten-fouten maakt onder die tijdsdruk vergeef ik je. Maar dt-fouten en namen verkeerd spellen vallen daar niet onder