View Single Post
Old 08-09-2005, 21:56
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Hmm, stel je he niet te zwart/wit voor Mark? Ok, faciliteiten heb je niet op een circuit, maar kijk dan verder...Waarom komt er wel voldoende volk naar een Moto GP of veldcross? (En bij een veldloop zie je weer geen kat)

Die mensen zien er blijkbaar niet tegen op om in de modder te staan "stoempen". Het soort publiek is dus ook een factor.
Zijn de 4-wiel fanaten "salonfanaten"? O wee, dat is pas een trend naar mondain gedoe...
Om het circuit en de entourage dan te omschrijven als "het grootste toilet.." is wel erg cru. Ik (denk) je achterliggende gedachte te begrijpen, maar de omschrijving is een
beetje overdreven gesteld.

Ik heb het ook niet op regen, daar wordt je alleen nat en koud van, maar daarom blijf je niet weg. Een regendag heeft ergens toch zijn charme. Je moet het publiek idd motiveren, maar een billboard meer zal dat niet doen. Motivatie kan je alleen gedaan krijgen door de mensen te "lijmen". Hoe? Da's de zaak van circuit en promotor.

Tegen alle principes in, mss toch meer "kermis" in de paddock? Ook geen goed idee mi., dan haal je niet het gewenste publiek binnen.
Ik meen dat de beste promotie een spannend en overzichtvolle race is. Is er spanning komt het volk, is er niks te zien blijven ze weg. Zelfs in F1...
Reply With Quote