Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
nee maar voor nen stomme pot voetbal betalen ze dan wel 75 euro, en ik verzeker je da kan ook verdomd saai zijn...
|
Ik ben zeker geen voetbal-fanaat, maar ik word ambtshalve af en toe eens uitgenodigd om in één of andere VIP-loge een voetbalwedstrijd te komen bekijken. En ik kan je verzekeren dat dat format het merendeel van de Vlaamse (of zelfs Belgische) sponsors erg aanspreekt : eerst wat pinten drinken, dan lekker eten tot de match begint, vanop een balkonnetje de match bekijken en zelfs tijdens de pauze weer wat pinten drinken, en na de match weeral pinten drinken... En dat allemaal zonder je loge ook maar 1 keer te verlaten!
Ik heb ooit eens een poging gedaan om dit soort mensen mee te "lokken" naar een 24 uur van Zolder en ze vonden er "niets" aan... Loges zijn er (bijna) niet, en na 2 keer 45 minuten is er nog niets beslist. Ze klagen verder over het lawaai (de grootste deals worden gesloten op dergelijke incentives en op een circuit versta je elkaar gewoon niet, dus geen deals!) en het feit dat je zo goed als niets ziet en niet weet wat er gebeurt. Ik vind dit niet uit eh jongens, ik spreek van ondervinding! Erger nog : de "zaterdag"-gasten moeten zelfs naar huis vooraleer ze weten wie de koers wint! (als ze al geïnteresseerd zijn natuurlijk). Autosport in endurance-formaat is gewoonweg niet geschikt om dikke bonzen (die wel de centen binnenbrengen!) over de brug te krijgen. De die-hard autosport-sponsors niet te na gesproken natuurlijk. Maar dat is slechts een handvol. En dus is het uiterst moeilijk om nieuwe sponsors aan te trekken, nietwaar waarde piloten?
Maar ik zondig tegen mijn eigen regel : we wijken af. Back on-topic dus