View Single Post
Old 07-09-2005, 11:53
Dirtdevil's Avatar
Dirtdevil Dirtdevil is offline
De Paddock Rookie

Nu het hier toch over de belcar alleen gaat en niet meer over wat de toeschouwer echt wil (er is meer als belcar alleen hoor) moet er mij toch iets van het hart!

Waar is de clio cup van vroeger? De yarissen? De mx 5?

Vroeger was een raceweekend meer dan alleen maar Belcar! Toen werden er nog "heroische duels" uitgevochten! Deur aan deur en bumper tegen bumper!

Pas op, ik wil hier zeker geen afbreuk doen aan de kwaliteit van de belcar, maar ik vind het allemaal wat te braaf! Een dikke covette, Viper, 911 ... leuk om te zien, maar na 20 ronden is de lol er wel van af (voor mij persoonlijk dan).
Wie hangt op welke positie? Wie rijdt voor wat? Opwinding tijdens de pitstops ...
Ga eens naar de rallycross kijken! De speaker schreeuwt zich hees om het allemaal verwoord te krijgen, piloten die rijden met hun ballen en niet zozeer met hun verstand in hunne portemonee, ....

Geef mij maar 20 minuten + 1 ronde bloedstollend spektakel met identieke wagens! En dat mag gerust een porsche 911 zijn, ma zie dan dat er 20 stuks aan de start staan met een identieke motor!
Dan rijden niet alleen de "budgetair" vaardigen vooraan, maar krijgt diegene die nu anoniem in een peleton rijdt een heel andere status ...

Hopelijk heb ik hier nu geen "die-hard" fans mee tegen hun kar gereden, maar ik verzeker jullie dat er veel leden van de familie Modaal mijn mening zullen delen!

Greetz ....
Reply With Quote