Quote:
Originally Posted by Steve
Mij intresseert het hier niet meer als jullie de "die-hard" fans nog eens gaan opsplitsen...
Onnozelaars!
Doei!
|
Van vriendelijke Vlamingen gesproken...
Maar zoals bij alles, zal ook in de circuitracerij in België op korte termijn niet veel veranderen en zullen mijn bezoekjes aan de Belcar zich beperken tot het gaan kijken naar een nachttraining in Zolder of Francorchamps. Niet om te weten wie nu met wat rijdt en welke positie ze op de startgrid zullen versieren, maar gewoon om de speciale sfeer op te snuiven die racen bij nacht altijd wel met zich meebrengt. En of het nu een Corvette is met weet ik wie achter het stuur of een buizenstel met BMW kas erop maakt mij dan ook volkomen niet uit.
En ja, ik weet ook wel dat de voor de meeste Paddockers hier autosport betekent Belcar ('t is historisch zo gegroeit) en dat er flink wat van hun dicht bij heel dat circus staan. Ik wilde met mijn betoog enkel maar duidelijk maken dat er ook andere autosport geïnteresseerden rondlopen die er veel verder van afstaan en daarom misschien wel een betere kijk op hebben. 't is immers gemakkelijk om de splinter in een ander zijn oog te zien zitten, maar de balk in de eigen is natuurlijk veel moeilijker te ontdekken. Bovendien is het ook de aard van het beestje dat evt. veranderingen initieel steeds op veel verzet stuiten.
Ik dank dan ook Sennake voor het opsplitsen van de thread in "die-hards" en "onnozelaars/onwetenden". Hierdoor heb ik mijn gedachten op een redelijke vrije manier eens kunnen uitten, zonder dat er om de haverklap een die-hard komt roepen dat zoiets onmogelijk, oninteressant voor teams en rijders enz. is.
Dat was het voor wat mij betreft.