View Single Post
Old 07-09-2005, 01:14
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Steve
Mij intresseert het hier niet meer als jullie de "die-hard" fans nog eens gaan opsplitsen...
Onnozelaars!

Doei!
Ik wil je eerst en vooral op de vingers tikken voor de manier van verwoorden van je gevoel.

Aan de andere kant begrijp ik de ondertoon die er achter zit...

Alvorens te kunnen antwoorden op de vraag (titel van de topic), moet eerst maar eens gedefinieerd worden wat of wie het Belcar-publiek is. Wat mij betreft zijn een groot deel van deze groep de die-hards. Wat heeft een serie als de Belcar aan "toevallige toeschouwers". Dit zijn toch geen blijvers en komen als nieuwsgierigen kijken naar het spektakel (lees crashes...)...

Laat ons, mits enkele kleine bijsturingen, het houden zoals het nu is... Ik ben er alleszins tevreden over... Ik heb me de afgelopen jaren tijdens Belcarwedstrijden niet verveeld en heb meerdere spannende, goede en soms verrassende wedstrijden gezien.

Omdat BTCS me niet echt aanspreekt, ga ik het niet bekijken al vind ik het concept wel te pruimen. Uit pure autosportintersse probeer ik per jaar toch minstens één BTCS-wedstrijd te bekijken. En zo is dat ook met andere autosportdiscplines zoals Rally(sprint), slalom, autocross, rallycross...

C U
Reply With Quote