Quote:
Originally Posted by Sennake
De hamvraag is : wat wil het publiek zien? Minder talrijke, dikke bakken of een ganse vloot "kleinere" wagens?
|
Als fan wil ik veel wagens zien, gezien de ontwikkelingen is een vol veld met GTA's en GTB's een mogelijkheid. Toerisme en Silhouettes weg uit de Belcar, die vertrekken richting
Belgian
Touring Car
Series

De Porsches uit die serie gaan richting Belcar.
Daarnaast wil ik als fan de volgende zaken graag veranderd zien worden:
- Tijdens races in de dag uren wil ik duidelijk kunnen waarnemen in welke klasse een auto thuis hoort. Dus GTA krijgt volledig witte stickers, GTB krijgt volledig blauwe stickers. (Geen nieuw idee hoor........dat hebben we al eens ooit gehad)
-Tijdens races in het donker wil ik duidelijk kunnen waarnemen welke auto c.q. sticker voorbij komt. Dat kan dus vrij simpel opgelost worden. Geen lullig lampje ofzo

- Een "lampensysteem" om aan te geven wie 1, 2 en 3 ligt in de wedstrijd. Zoals in de ALMS........indien het niet te duur of te moeilijk is.
-Als fan wil ik een betere interactie met de organisatie. Geen ivoren toren houding van bepaalde personen in een bepaalde kleur kleding

(Er zijn zat organisaties die hun fans wel weten te plezieren)
- Belcar merchandise beschikbaar voor de fans.
- Elke wedstrijd worden er 100 vrijkaarten (indien het gratis toegang is zoals op Spa, dan tickets voor de tent) beschikbaar gesteld via dit forum