View Single Post
Old 28-08-2005, 20:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat een verschil t.o.v. vorig jaar, het was dit jaar een zeer rustige wedstrijd. Weinig calamiteiten en geen andere fratsen. Her en der wel een enkele schuiver maar niks ernstigs. Het weer werkte op dat gebied goed mee...............zou (bijna )iedereen zijn lesje van vorig jaar hebben geleerd?

Sinds jaren weer eens meegemaakt dat de top dichtbij elkaar bleef, o.a. te danken aan het schuivertje van de 'Vette. Ik denk dat het een kalme editie was............ook qua publiek

O ja, elke 24 uur kent zijn tradities.......in Zolder zijn er altijd wel piloten te vinden die zeuren over die dikke-buiken racers die zo raar en traag rijden. Longin bijt de spits af

Quote:
Longin: De teams laten hun beste rijders starten. De problemen beginnen als het donker wordt en de mindere goden op de baan komen. Waarom bleef de kerel in die BMW niet gewoon op zijn lijn rijden? Nee, hij houdt links aan en als ik eraan kom, gaat hij naar rechts. Tja. Ik weet niet of er een oplossing te vinden is voor dit niveau-verschil dat almaar groter wordt."

http://pitstoptvftp.belbone.be/nieuw...hp?newsid=9501
Pffffffffff, elk jaar hetzelfde liedje. Je weet dat toch van te voren? Als je van start gaat in de 24U van Zolder weet je dat dit een van de feiten is. Ga je van start dan verklaar je je akkoord met deze randverschijnselen

Denk er eens over na, zonder deze dikke-buiken races is er geen 24 uur van Zolder. Althans, niet van deze omvang.

Eigenwijs als ik ben weet ik wel een oplossing voor dit nivo-verschil. Longin blijft thuis in 2006! Door een topper weg te halen wordt het verschil tussen de coureurs gemiddeld genomen alsmaar kleiner, de volgende topper die begint te klagen mag ook thuisblijven in 2006
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote