View Single Post
Old 17-08-2005, 08:01
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Weet je wie ik mis op de voorlopige lijst? De heren van Ice Pol / Gordon........heb toch echt in de winterse press releases gelezen dat de 24 uur van Zolder een speerpunt was in hun seizoen 2005. Of zijn die nog aan het pingelen met de startnummers?
Ik vind dit ook raar. En zoals Raceboy al aangaf zijn er onderhandelingen gaande tussen PSI en Yves Lambert, zie Belcar Nieuws 17.

Tijdens de 24 Uur van Spa heb ik ook nog een "flyer" gekregen/meegenomen bij Gordon Team/Ice Pol Racing, waarop stond :
- Deelname aan LMES
- Deelname aan de 24 uur van Spa
- Deelname aan de 24 uur van Zolder.

Dat hele PSI gebeuren vind ik wel apart, want als je terugkijkt in de archieven, lees je in een reactie van Fred Bouvy, (Bron: Racingworld)

Quote:
Het is nu aan ons om de 24 Uren van Zolder grondig voor te bereiden. Die race wordt weer cruciaal in de titelstrijd. Net als vorig jaar, zal de GT2-R dan in het atelier blijven en zullen we kiezen we voor een 996 GT3-RS of de GT3 Cup uit de BTCS, voorzien van grote remmen. De keuze is nog niet gemaakt. In elk geval zal David Loix ons in die race komen versterken. Zo is het winnende trio van de 12 Uren weer samen, wat een goed voorteken is. David kent het team, hij heeft geen enkel foutje gemaakt in Spa. Ik ben er zeker van dat hij ons kan helpen om ons terug te lanceren in het kampioenschap, net zoals in de BTCS. De beslissing zal binnenkort genomen worden, maar ondertussen champagne en... Red Bull, natuurlijk!"
En nu staat daar Kurt Mollekens als derde persoon op die wagen. We zullen volgende week woensdag wel zien wie er als derde piloot rijdt bij de PSI - Porsches. En of die Gordon Porsche ook start.

Yvonne
Reply With Quote