View Single Post
Old 15-08-2005, 22:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by MichelRacing
Ik moet zeggen het deelnemersveld wordt steeds indrukwekkender!!!
Ellen Lohr! Wat een naam!
Kwaliteit is stijgende..........de kwantiteit is echter, zoals te verwachten viel, dalende t.o.v. van enkele weken terug. Op peildatum 15-08-05, tijdstip van deze post, mogen van we volgens de niet officiële lijst van desbetreffende 24 uurs-site 53 deelnemers verwachten. Daarop staan m.i. nog enkele grote vraagtekens tussen.........enkele mogelijke buitenlandse deelnames staan er nog niet op.......

M.a.w. de kans dat we dit jaar 50+ bij de start halen is aanwezig, het hoogste aantal sinds 2000. Met wat geluk het hoogste aantal van dit millenium. Af en toe ben ik blij als ik ongelijk heb, want volgens de trend in dit seizoen en dat van de laatste jaren hadden we al blij mogen zijn met een getal van 40+.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote