View Single Post
Old 11-06-2005, 03:56
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Aan allen die moeite hebben met de tegenstanders van randanimatie; de randanimatie op zich is niet verkeerd. Wat wel verkeerd was afgelopen jaar was dat de randanimaties situaties creeerden gedurende de nacht die bijzonder onplezierig waren voor de mensen die de race probeerden te volgen of die gewoon een leuke tijd wouden hebben. Dat een menigte uit z'n dak gaat in een feesttent juich ik alleen maar toe. Dat diezelfde menigte knokkend naar buiten komt rollen en vanuit de paddock het halve infield langs gaat keur ik echter sterk af. En ik denk dat velen met mij dat bedoelen. Randanimatie is ok, maar zorg dat het niet uit de hand loopt zoals afgelopen jaar.

@ Wilmai en AJ; Jullie hebben wel gelijk, maar in beide gevallen (Spa en LeMans) is de randanimatie niet zo pal op de paddock als in Zolder, en in beide gevallen heb ik nog nooit ongeregeldheden meegemaakt. Het grote verschil is dat Spa en Lemans louter bezocht worden door racefans, aangezien beiden bijna in de middle of nowhere liggen. Bij Zolder is dit niet het geval, het ligt temidden van verschillende dorpen vanwaar de vele jeugd op het feest afkomt. En da's nou precies het grote verschil. Komt men voor het racen of voor het feest? Bij Spa en Lemans het eerste, bij Zolder teveel van het tweede.

Last edited by Bramzel; 11-06-2005 at 03:59.
Reply With Quote