Quote:
Originally Posted by strepper
ja ik weet zeer zeker hoe een racewagen in elkaar steekt.
|
Heb je dan aantoonbare ervaring in het sleutelen aan racewagens?
Quote:
Bert Longin: “ Onze Pirelli’s werkten perfect tijdens de wedstrijd. En dan, plots, had ik geen remmen meer. Ik schakelde terug en probeerde zo te remmen om de auto zo goed als mogelijk aan de kant te kunnen zetten. Ik raakte gelukkig niets. Ik begaf me terug op de piste en bereikte de pits waar het team werkte aan het remsysteem. Ik ben nog eens gestart, maar de problemen waren niet opgelost. Ik heb dan onmiddellijk terug de pits opgezocht waar de mecaniciens vaststelden dat de hoofdremcilinder het had begeven. Er was geen olie meer in, en in dat geval is er ook geen druk meer op het pedaal. De opgave was onvermijdelijk.''
press release GLPK Carsport
|
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|