Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar ik heb enkele maanden geleden na de tweede wedstrijd van Duval al een bericht neergepoot dat onze vriend moest opletten met "crash test dummy " te spelen....
De voorspelling lijkt uit te komen.
En idd, Sennake heeft een punt. We zijn bevooroordeeld in onze uitspraken als Belg/ Vlaming/ Waal (opletten hier met communnotaire uitspraken ). Buiten 1 redelijk resultaat heeft Duval met Citroën nog niks neergezet wat een neutraal medemens in het oog springt (buiten de rondvliegende brokstukken

).
Ik wens Francois Duval alle succes toe, het kan de rallysport bij ons alleen maar ten goede komen als een landgenoot zich in de kijker rijdt. Maar ik vrees dat hij net als Loix binnen afzienbare tijd op straat zal staan en (hopelijk voor hem ) in het beste geval nog ergens een nationaal zitje kan bemachtigen.
Naast Ford, Citroën is de top in Rally niet echt breed. Mitsu OK, maar dan ?? Skoda...en we zijn rond zeker...
Rally is business en business is keiharde realiteit; hier is geen plaats voor ondermaats presterende medewerkers.
Dus, aanpassen of buiten. !