View Single Post
Old 28-03-2005, 18:25
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Met grote trots presenteer ik de gp4.gamer.nl 2004 season set!

Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk is er een prachtige seizoensset uitgerold. Na een flitsend begin volgde een moeizame periode waarin veel namen verdwenen maar ook nieuwe namen werden toegevoegd aan het team. Na een drie maanden durende eindsprint waarin ik met man en macht de set afrondde is vandaag het moment dat jullie hem allemaal kunnen bemachtigen!

Op gp4.gamer.nl kun je binnenkort de downloads vinden. Er zijn drie sets verkrijgbaar:
lite hi-res - alle auto's en helmen in standaard configuratie incl non-tobacco versies van de auto's, alles met hi-res textures
lite normal-res - idem maar dan in standaard gp4 resolutie textures voor langzamere pc's
update2full - update voor de lite hi-res basisset naar een volledige track-spec versie met verschillende liveries en auto modellen
De season set is gemaakt door vele talentvolle mensen. Elk van hen heeft hun beste werk tot nu toe aangeleverd. In de onderstaande lijst vind je wie wat deed en met wie:

Auto's
* Ferrari - Nicola Acciarri, Matt Schroeder / Bojan Tarticchio
* Williams - Wai Keen Lam / Bojan Tarticchio, Steve
* McLaren - Wai Keen Lam / Bojan Tarticchio, Ross Hunter
* Renault - Matt Schroeder, Nicola Acciarri / Erik van Leeuwen, Bojan Tarticchio
* BAR - Wai Keen Lam / Bojan Tarticchio
* Sauber - Erik van Leeuwen / Duco Lammers
* Jaguar - Matt Schroeder, Nicola Acciarri / Bojan Tarticchio
* Toyota - Erwin Maliepaard / Guyon Waltmans
* Jordan - Erik van Leeuwen / Duco Lammers
* Minardi - Nick Ovey / Ross Hunter
* Eleven - Wai Keen Lam / Genison Kobe, Erik van Leeuwen / Duco Lammers

Helmen
* 3d modellen - Erik van Leeuwen
* HANS en visor tear-off - Nicola Acciarri
* Helm textures - Raymond Smits, Erik van Leeuwen, Stijn Vansteenbrugge
* 3d Armen en stuur - Dave Hagenaars, Erik van Leeuwen
* Stuur en arm textures - Erik van Leeuwen
* Cockpit vizieren - Diego Noriega, Erik van Leeuwen

Cockpits
* 3d model - Matt Schroeder, Nicola Acciarri
* textures - Sor Kok Sien

Wielen
* 3d model en textures - Nick Ovey

Pitcrew
* Erik van Leeuwen

Physics & Performance
* Nicola Acciarri

Onboard camera's
* Mathieu Brière

Engine Sounds
* Baz Pope

Loading Screens
* Vincent Segers

Grid Cars
* Jan Willem Oostingh

Teamart, Gpaedia & Menu, Achtergrond Video's, Muziek & Afbeeldingen, Team data, Posities & Tweaks, CSM samenstelling, Artwork & alles dat hierboven niet genoemd is
* Erik van Leeuwen

Ik maak van deze gelegenheid gebruik om iedereen die mee heeft gewerkt aan de set te bedanken. Ik bedank ook iedereen op dit forum die steun en inspiratie heeft gegeven. Mijn dank is groot ;-)

De downloadlocaties zullen snel bekend worden gemaakt. Vanwege de chaos die ontstond vorig jaar is besloten de sets voorlopig niet via gamer.nl aan te bieden. Er is een torrent verkrijgbaar en ook via andere fileshare programma's zal de set verkrijgbaar zijn. Kijk regelmatig hier of op gp4.gamer.nl voor updates mbt downloadlocaties.

Veel plezier!
De GP4.gamer.nl-carset is er ! een PARELTJE !
Downloadlocaties te vinden op http://forum.gamers.nl/forumdisplay.php?forumid=12