View Single Post
Old 28-01-2005, 17:23
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Re: Re: Belgisch Kampioenschap Rally - de data

Quote:
Originally posted by Pascal
De Rally zou plaathebben over 3 dagen. Op vrijdag 29 april staat er een Superspecial op de Citadel van Namen geprogrammeerd. De organisatie is sterk bezig met buitenlanders te contaceren om aan de start te komen met WRC's en met wagens in de RMS-klasse. Ze willen duidelijk spectakel bieden.
Ook een nevenwedstrijd van Historic staat op stapel. De organisatie werkt met voorinschrijvingen. Indien ze op 1 maart 2005 het aantal van 20 deelnemers niet hebben bereikt, zal de klasse niet doorgaan.

Bron : Turbo Magazine

Blijkbaar een organisatie die goed beseft wat de toeschouwers willen en er zich volledig achterzetten. Proficiat zou ik zeggen...

C U
Eindelijk nog een goed nieuws over ons BK rally, dit is echt mooi om te horen dat er een organisatie bezig is met de juiste zaken. Het publiek aantetrekken, want zonder publiek zal de sport het ook niet lang meer uithouden...

Ik heb de Wallonie nog nooit bezocht, maar als er gaat komen waar men op hoopt, dan zullen ze mij er zeker zien.

Verder lees ik net op pitstop.tv het goede nieuws dat Xavier Bouche dit jaar een full BK met een Renault Clio S1600 zal gaan rijden. Hij zal (de ex MI wagen) runnen in eigen structuur.
Toch wel mooi, z'n overgang van een top groupN piloot naar S1600. Hopelijk volgen er nog en wordt de Supper 1600 klasse dit seizoen nog wat meer gevuld dan in 2004.

Last edited by Mr.Dallara; 28-01-2005 at 17:28.
Reply With Quote