View Single Post
Old 26-11-2004, 20:51
Jimbo's Avatar
Jimbo Jimbo is offline
De Paddock Rookie

Chevrolet Corvette

Het was overigens niet allemaal decallkommer en kwel, zoals blijkt uit deze foto vd neus ve prachtige Corvette (een van mijn favoriete Bburago kits). Let op mijn vingerafdruk om het probleem te onderstrepen ). Op zwart ziet ge sowieso alles, maar toch, dit is duidelijk een aangeladen koetswerk dat al zijn glans is verloren. Na Sollen vd decalls, stevig polishing (niet letterlijk “stevig”, eerder “veel” ;o) ), en een royale waxlaag heb ik er toch nog dit van kunnen maken . Natuurlijk, de appelsienenlak is origineel, en daar kan zelfs de rubbing compound niet tegenop (ik heb het althans niet durven proberen, de vod werd zo al zwart genoeg). Het is trouwens niet echt appelsienenlak, het is stof en pluisjes (!) in de laklaag. Ik zou een opermerking kunnen maken over Italiaanse kwaliteitscontrole, maar ook dat is niet politiek correct... ,)

Let trouwens ook op het Corvette schildje, dat werkelijk prachtig rond de circelvormige uitstulping op de motorkap is gaan zitten. En dat op een pakweg 15 jaar oude decall!