View Single Post
Old 23-10-2004, 12:24
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by A.J.
na de beelden net nog enkele keren bekeken te hebben durf ik zelfs stellen dat door het feit dat op post 20 de groene vlag uit was terwijl de rechte lijn vol met oliesporen stond en er geen olievlag werd getoond, de Viper van Hart in de grindbak terecht kwam in de eerste linkse. Hoe kunnen piloten die fout geïnformeerd worden vertrouwen hebben in de vlagsignalen?
Beelden zeggen niet alles Uiterst rechts op de baan, op de ideale lijn en voorbij post 20 lag namelijk geen olie. De olie die na post 20 op de baan lag was een dun lijntje van de weggesleepte Thiers Porsche uiterst links en een klein spoor van de Markant Porsche dat van het midden van het circuit tot uiterst links ging. Beide sporen lagen dus niet op de ideale lijn en waren te klein om hinder te veroorzaken. Daarom de groene vlag ipv de olievlag.
De reden waarom Hart er af is gegaan is misschien wel door olie te verklaren, maar dan door de olieplas van de Coast Porsche waar Hart zelf door is gereden (duidelijk te zien op de beelden). Ik ben geen piloot en derhalve heb ik hier ook geen ervaring mee, maar ik vermoed dat er olie op de banden en/of op de remmen is gekomen bij Hart.