Quote:
Originally posted by A.J.
Als ze op de rechte lijn op hun rem gingen staan voor de gele vlag dan kregen we in de tweede ronde hetzelfde als in de start... een kettingbotsing.
|
Nee tuurlijk niet maar het zou fijn als je merkt dat de coureurs van hun gas gaan. Dat geeft mij persoonlijk het vertrouwen dat de coureur met mij rekening houdt. Die coureur kan zelf wel het idee hebben dat hij veilig bezig is...............de anderen hebben dat dus niet. Communicatie is nog altijd gebaseerd op wederzijds begrip. Als ik iemand volgas voorbij hoor gaan begrijp ik niet dat hij veilig bezig is, hoor ik hem van zijn gas afgaan dan begrijp ik dat wel. Dat zal in KM's niet eens zo heel veel schelen trouwens.......
Ik heb trouwens een schriftelijke verklaring van een van de drie betrokken teams dat hun piloot NIET van het gas is gegaan!
Vind het wel sterk dat de baanposten zich moeten verantwoorden voor hun gedrag, zou mooi zijn als we eens iets kregen te horen van een van de coureurs. Dat enkele op de hoogte zijn van deze thread lijkt me duidelijk, de "vriendin" van een van de betreokken coureurs heeft hier al een reactie achtergelaten

Weliswaar eentje die de feiten een beetje verdraaid maar ach...........