Quote:
Originally posted by Pascal
Bovendien raad ik je aan de beelden van pitstop.tv nog eens te bekijken. Daar zal je vaststellen dat op jullie post een GROENE vlag wordt gezwaaid. Dat is m.i. helemaal fout.
|
Niet goed opgelet..............de beelden laten niet alles zien. De eerste keer dat je de groen vlag ziet is vanwege de start. Op dat moment was nog alles goed.......op het moment dat de Markant Porsche de muur inketst zie je geel verschijnen. Alles gebeurde voor post 20........
De eerste keer dat ze doorkomen was groen volledig terecht want voorbij post 20 was niets aan de hand. De olievlag hoefde daar ook niet getoond te worden..........kon ook niet want er was iemand onderweg met de olievlag vanaf post 20 naar de "siflet" waar de olieplas lag. We hebben het signaal van de olievlag gegeven ter hoogte van de olieplas. Of er op post 19 met de olievlag gezwaaid is weet ik niet, kan ik me niet meer voor de geest halen.
Of de Frans sprekende baanposten van post 19 op de hoogte waren van de olie-situatie weet ik niet.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 22-10-2004 at 20:30.
|