Quote:
Originally posted by pascual
Ik denk niet dat Steve zo iemand is! Daarvoor kun ik hem genoeg. Maar dat jij met een borstel naar een wagen smijt, awel als het een wagen van mijn team is, kom ik je halen! Oog om oog tand om tand, zoiets kan je op een andere manier oplossen zonder borstel! T'is te hopen dat je borstel nooit iemand dood! Daar al eens aan gedacht, het is dus even gevaarlijk! En als ze te snel rijden, dien klacht in, zo werken ze in een beschaafde wereld. De oertijd met de knots is al lang voorbij.
|
Olala,
al dreigende taal aan het gebruiken heren, vlug op jullie paardje.
Ik heb nooit gezegd dat ik op de wagen gooi maar wel richting de wagen maar zeker niet met de bedoeling van de wagen te raken hoor!!!
Even een voorbeeld, vele jaren geleden, moet zowat 15 jaar terug zijn, heb ik op post 3 bij een gele vlag situatie met bk's op de baan,eens met een borstel naar Harald Grohs gesmeten, voor mij toch een gerenomeerd piloot, en de volgende ronde heeft deze gerenomeerde piloot halt gehouden bij mij en op een zeer vriendelijke manier zich verontschuldigd aan mij persoonlijk, wat ik niet meer als normaal vond op dat ogenblik.
Zelfs zo een piloot toont op dat ogenblik een enorm respect voor ons en ik ook voor zo iemand als hij.
jullie oefenen graag jullie hobby uit, wij bk's ook.
groetjes